تغییرات در پروسه طراحی سایت آوا

تغییرات در پروسه طراحی سایت آوا

با توجه به عملکرد پیشین گروه طراحی آوا در طراحی سایت های خود و پس از به وجود آمدن برخی مشکلات, برآن شدیم تا تغییراتی را در پروسه طراحی سایت آوا اعمال کنیم, تا به یاری خداوند متعادل با قدرت بیشتری پاسخگوی مشتریان خود باشیم …

 

پروسه طراحی سایت آوا

این تغییرات را می توان در تصویر بالا بصورت گرافیکی مشاهده کرد. ( جهت مشاهده با کیفیت بالا روی عکس کلید کنید )

اما جهت سهولت در کار تغییرات را به شرح در زیر آورده ایم.

نحوه عملکرد و پروسه طراحی سایت آوا ؛

      1. تماس/ایمیل از سوی مشتری و اعلام درخواست خود

      2. مشاوره تلفنی و یا ایمیل از سوی کارشناسان گروه طراحی آوا

      3. ارسال پیش فاکتور در خصوص درخواست مشخص شده

      4. مشاوره و راهنمایی در رابطه با انتخاب پلن پیشنهادی

      5. توافقات لازم در رابطه با شروع کار و هزینه ها

      6. عقد قرارداد رسمی بین مشتری و طراح سایت » نمونه قرارداد طراحی سایت آوا

      7. شروع به کار طبق قرارداد

      8. پس از پایان کار آموزش های لازم در خصوص پنل مدیریت و ارسال مطلب داده خواهد شد.

      9. پشتیبانی مداوم و راهنمایی های آینده

نحوه واریز هزینه و تسویه حساب در قرارداد مشخص شده است.

برای آشنایی با قوانین و مقررات طراحی سایت می توانید نمونه قرارداد طراحی سایت را دانلود کنید.

پشتیبانی آوا بمدت 1 سال خواهد بود.

نمونه-قرارداد-طراحی-سایت-آوا

موفق و سربلند باشید

حتما بخوانید  کانال تلگرام گروه طراحی سایت آوا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =